مقالات

برندهای معروف کرم پودر

برندهای معروف کرم پودر

برندهای معروف کرم پودر کدام اند؟ کرم پودر یک کرم پایه برای زیرسازی آرایش است که پوشش عالی و یکنواختی به پوست می ‌دهد. این کرم ها به پوشاندن کک و مک و لکه های تیره کمک می کنند. اما انبوه برندهایی که در بازار وجود دارد، ممکن است شما را گیج و انتخاب را برایتان سخت کند. ما در وبسایت هرانوش به معرفی برندهای معروف کرم پودر خواهیم پرداخت تا کارتان هنگام خرید آسانتر شود. توصیه می کنیم با ما در ادامه همراه باشید.

برندهای معروف کرم پودر

بدون شک اگر شما هم بخواهید کرم پودر بخرید، حتما به برند و سلامت آن دقت خواهید کرد، به همین خاطر در ادامه چندی از معروف ترین ها را معرفی خواهیم کرد تا به درستی تصمیم گرفته و بهترین خرید را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بی بی کرم چیست؟

برندهای معروف کرم پودر

برندهای معروف کرم پودر

Dermablend

کرم پودر درمبلند فرمولی دارد که در واقع تمام مشکلات پوستی از جمله جای زخم، خالکوبی و لکه‌ های ویتیلیگو را پوشش و در عین حال احساس خوبی به پوستتان می ‌دهد. درمابلند در طیف گسترده ‌ای از سایه ‌ها عرضه می ‌شود که به خوبی با رنگ پوست یکدست می‌شوند.

Cover FX

این کرم پور حاوی نرم کننده و آنتی اکسیدان هایی مثل ویتامین C و E است. فرمول غنی آن از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و در عین حال ظاهری درخشان را به پوستتان می دهد. بافت کرمی و فوق العاده قابل ترکیب آن باعث شده است که این کرم برای کانتورینگ هم مورد استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرد و جزوِ برندهای معروف کرم پودر باشد.

L’Oreal

کرم پودرای این برند علی رغم پوشش کامل و یکدستی که به پوستتان می‌دهند، به خاطر نداشتن روغن و بر پایه آب بودنشان، سبک هستند و باعث می شوند ماده سنگینی روی پوستتان حس نکنید. کرمهای لورال با رنگدانه های زیادی تولید می‌شوند که همین باعث ماندگاری بیشتر در تمام طول روز روی پوستتان خواهد شد.

Robbi Brown

کرم های این برند طوری طراحی و ساخته شده‌اند که ظاهری شبیه به پوست سالم خودتان روی آن ایجاد کنند. سایه و رنگهای این کرمها به طرز ماهرانه و به گونه ای طراحی شده اند تا با رنگ پوست شما بیشترین مطابقت را داشته باشد و آن را یکدست و اصلاح کنند. این محصول دارای ترکیبی از بهترین مواد است که پوستتان را نرم و ظاهرش را جوانتر می‌کند.

Kenvy Aucoin

کرم پودرهای این برند عیوب پوست را می پوشانند. فرمول غنی از رنگدانه این کرمها به زیرسازی و لایه سازی روی پوست کمک زیادی می‌کند. البته با وجود غلظت بالای رنگدانه ها، حالت کیکی روی پوست ایجاد نمی‌کنند و در خطوط ریز یا منافذ فرو نمی‌روند. با این اوصاف جای تعجب نیست که این محصول هم برای حرفه ای ها و هم برای دوستداران زیبایی جز اولین انتخاب ها است!

Laura Mercier

کرم پودرهای Laura Mercier به ایجاد پوششی بی عیب و نقص روی صورتتان که تا 12 ساعت دوام می آورد، کمک می کنند. نکته خارق ‌العاده در مورد این کرم پودرها این است که خیلی حس خوبی به پوستتان می‌دهند در حالی که سرسخت‌ترین عیوب را پنهان می‌کنند. حتی میکاپ آرتیست ها هم نمی توانند از چنین برندی استفاده نکنند زیرا جزو برندهای معروف کرم پودر نیز است! هنگامی که کرم پودر با یک اسفنج مرطوب استفاده شود، رنگدانه های واقعی آن تقریبا در پوستتان فید می شوند و ظاهری شاداب، سالم و بی عیب را به ارمغان می‌ آورند.

Neutrogena Healthy Skin

کرم پودرهای برند معروف Neutrogena Healthy Skin یک زیرساز سبک برای آرایشهای روزانه و حتی مجلسی شما هستند. از مواد غنی مثل ویتامین E، A، C، B5 و آنتی اکسیدانی ساخته شده اند که سلامتی پوست را هم تضمین می‌کنند. پوشش یکدست و سبک کرمهای نیتروجینا پوستتان را شاداب و بدون عیب و نقص خواهد کرد.

e.l.f.

کرمهای elf با فرمول تصحیح کنندگی رنگ به منظور پوشانندگی کامل ساخته شده و برای استفاده روزمره هم مناسب اند و از برندهای معروف کرم پودر هستند. به لطف پوشانندگی بی عیب و نقص آنها، چهره شما طبیعی تر به نظر خواهد رسید. در برخی از کرم پودرهای این برند معروف از ترکیبات آبرسان و جوانسازی مثل اسید هیالورونیک، نیاسینامید و پپتیدها استفاده می‌شود. بعلاوه نباید از وجود کلاژن در این کرمها که به بهبود بافت کمک می‌کنند هم غافل شد!

بیشتر بخوانید: آرایش اسپیشل

برندهای معروف کرم پودر

برندهای معروف کرم پودر

کلام پایانی

در این مقاله برایتان راجع به برندهای معروف کرم پودر صحبت کردیم. اگر شما از یک برند شناخته شده خرید کنید، نه تنها به پوست تان آسیبی وارد نمی‌شود، بلکه از لحاظ زیبایی ظاهری هم تجربه بهتری خواهید داشت. کرم پودرها جزو لوازم آرایشی حساس به حساب می‌آیند، در نتیجه در مورد خرید آنها باید خیلی دقت داشته باشید. پس چه بهتر که از برندهای معروف استفاده کنید که امتحان خود را در این زمینه پس داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *